torstai 27. joulukuuta 2012

14 # UUS PUHELIN

Jeiij otsikosta voittekin päätellä että mulla on uus puhelin siis samsung galaxy s II . Se on just paras. Nykyään tulee sit enemmän kuvii ku en jaksa aina järkkärii raahaa mukana ja tos on hyvä kamera sillai. Tänää olin tallill ku äitin entine työkaveri ja sen siskon tyttö ratsasti vähä Amidalial ni pidin tuntii ja lopuks menin ite ja se tuntu tosi hyvältä vaikka ne ei ollu osaavia mut Amidalia oli mulla tosi  hyvä. Se nosti laukatki ku unelma :D! Nomut joo huomenna mulla on Iian kouluvalmennus yksäri. Huomenna jotain postausta ja koitan saada kuvia koska mennään aikasin tallille tai ku mul on 4-5 se (:!


- Amanda

                                                         Luna <3

                                              eivitsi pirtee ja silleen mut pitiny joku kuva saada ja siis joo :D

5 kommenttia:

  1. hehheh joo aion :D mä sain iskält sen kasettikuoren :D

    VastaaPoista
  2. Niinno sä voit miettii kenen kuval mä sen otan :D:D !

    VastaaPoista
  3. jja oot niin perus tyyliii viikon mietit " arppu, ei karre ei arppu ei karre ei arppu ei EI KUMPIAA!" xd

    VastaaPoista
  4. nii,nomut Nelli? mielummin karre taino sähän se päätät :D

    VastaaPoista