perjantai 26. joulukuuta 2014

pitkästä aikaa

Moikka!

 Hetki on taas vierähtänyt ja postauksia ei ole tullut. En vaan ole yksinkertaisesti ehtinyt koneelle eikä hyvää materiaaliakaan oikeen ole. Nytkään en ehdi hirveästi tähän postaukseen panostaa sillä hepat huutavat jo sisälle.  Huomenna ajattelin mennä valosalla pellolle että sais jotain hyviä kuvia tänne blogiin! Onneks mulla nyt on sentään jotain uudempia kuvia sekä muutama vähän vanhempi. 

Tosiaan, mitään ihmeellistä ei ole lähiaikoina tapahtunut ja kaikki on ennallaan. Tiistaina mulla oli hyppäri Nipsulla ja tässä siitä nyt kuvia ja vähän pientä selostusta. 




        Hypättiin valmennuksessa jumppasarjoja sekä pieniä yksittäisiä esteitä. 



        Ihan hirvee istunta mulla mutta pakko julkaista tämä kuva koska se on niin outo :D Nipsulla oli paljon energiaa ja takajalat lensi joka hypyssä taivaisiin :D 


Tässäkin mulla huonoasento. Liikaa suussa kiinni ja ihan liian pystyasento. Taisin jäädä pikkasen  jälkeen hypyssä. Ehkä mä joskus opin! 


   

Tunti meni muuten tosi hyvin ilman kieltoja tai pudotuksia. Yksi tippuminen silti tuli mun kohdalla ja oli kyllä ihan uusi tilanne mulle! Nipsu meni tuli ylläolevalle okserille turhankin energisesti ja hyppäs järkyttävän korkealle sekä pitkälle ja sitten satula tömähti sen lavoille jotenkin lujasti ja sitten se pukitti ja pysähtyi kun seinään. Tipuin tietysti sillä en edes tiennyt että Nipsu osaa jotain tollaista! 
Mutta onneksi sillekkin oli syynsä, nimittäin satula. Nipsu onneksi on niin fiksu ettei tee mitään tyhmään ilman mitään isoa syytä. 

Nyt voinkin panostaa enemmän tähän postaukseen sillä kävin just ottaa hepat sisään joten nyt voin jatkaa!


Tällä viikolla mun sisko ja sen kaksi poikaa oli meillä kylässä, joten molemmat pojat pääsi ratsastamaan taas Nipsulla! 



 Olin ihan yllättynyt että miten kiltti Nipsu olikaan! Daniel 5v sai ihan itse ohjattua Nipsun puomin yli sekä tehtyä käännöksiä ja pystyi itse päättää minne suuntaan mentiin. Nipsu kiltisti kuunteli ja meni hiljaa.


Sitten vielä lopuksi Joel 2v pääsi kävelemään talutukseen.

                      Nipsu on kyllä niin super kiltti vaikka ei siitä heti uskoisikaan! 

Tänään mulla oli Nipsulla kouluvalmennus joka meni tosi hyvin. Tehtiin tosi simppeleitä juttuja vain. Nipsu tuntui hyvältä ja lopuksi saatiin takajalat kulkemaan hyvin alla. 
Tästä valmennuksesta ei ole mitään materiaalia. 

Huomenna mulla on Bluen kanssa estevalmennus joten jos hyvällä tuurilla päästään valosaan halliin niin saisi kuvia sieltäkin! 


              Kauhee ikävä kesää ja kavereita!! 


                                                  Ylempi maisema takaisin kiitos! 






 

-Amanda

3 kommenttia: