keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Video mj- katsastuksista sekä...

Hejdo! 

Näin ens alkuun heti kerron että Nipsu valittiin ponien mj- valmennuksiin sekä a-renkaaseen!! 
Mä oikeastaan tiesin tän jo heti sunnuntain katsastuksen jälkeen, mutta nyt kun se on " virallista" niin kerroin sen tänne blogiin!

Alhaalla video katsastuksista. 




Maanantaina oltiin aulangolla koko päivä koska siellä oli Pantsun valmennukset. Bluella mulla oli hyppäri ja Nipsulla mulla oli kevyt hyvän mielen silee valmennus rankan viikonlopun jälkeen. Molemmat ponskit menivät hyvin. Tälläinen lyhyt postaus tällä kertaa!

-Amanda 

14 kommenttia:

  1. Ootte kehittyneet niin paljon syksyn ja talven aikana, ansaitsette ehdottomasti ton paikan. Paljon onnea Amanda! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva, että pääsitte mj. :) Teillä menee tosi hienosti,onnea!

    VastaaPoista
  3. Meette kyllä tosi hyvin, onnea paikasta! :)

    VastaaPoista
  4. huiii miten noin pieni poni voi pomppia noin isoja esteitä :o <3 hieno nipsu!!!

    VastaaPoista
  5. Paljon onnea! Vitsi teidän meno näyttää hyvältä. Oot kyllä onnekas kun sulla on noin hyvät mahdollisuudet harrastaa tätä ihanaa lajia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! Joo oon kyl tosi kiitollinen mun vahemmille et ne on ihan mukana tässä ja kustantaa tän kaiken :)!!

      Poista
  6. Onpa Nipsun hyppy muuttunu! :o Ihan törkeen hyvin meette! *_*

    VastaaPoista
  7. Apua noi takajalt!! Välil heittää niit et huhuh 😍 magee poni!

    VastaaPoista