perjantai 26. heinäkuuta 2013

124# seahorseweek

Heips!

Nyt kun en vielä ole saanut kuvia kun yks Jenna ei oo niit vielä ehtiny mulle lähettää joten nyt tulee pelkät videot ja kuvia laitan tänne kun niitä saan ja jos joku tietää mistä kuvia saa niin minulle kertokoon tai jos olet itse ottanut kuvia hangossa niin ois kiva tietää.

Torstai:

Menin 80cm ekaks joka oli arvostelultaan A.0.0 elikkäs kaikku puhtaan radat tehneet palkitaan. Hangossa oli paljon erikoisesteitä joten oli hyvä että menin ton 80cm alle. Nipsu tuntu tosi hyvälle radalla ja kuunteli mua tosi hyvin. Energiaa sillä kyllä riitti että pidättelemistäkin oli. Rata sujui hyvin,ei tullut mitään kyttäyksiä ja lähestymisetkin sujui tosi hyvin. Tulos oli siis 0vp. 80cm rataa en tänne jaksanut ladata mutta muista sitten videot onkin.



Seuraavaksi vuorossa olikin 90cm. Luokassa oli hirveesti lähtijöitä, 124. Lähdin luokassa 38 joten mulla oli aikaa aika paljon. Katoin aika monta rataa mua ennen että muistaisin sen hyvin. Arvostelu oli 367.1 . Nipsu oli verkassa ihan ok.. Ei mikään paras mahdollinen,yks kielto tuli pystylle johtuen siitä että takana oli yksi ratsukko joten Nipsu ei siitä halunnut yli mennä. Radalla sai aina valmistautua seuraava ratsukko joten sain näyttää rauhassa uudet esteet Nipsulle. Perus rata sujui tosi hyvin,sarjalle tuli vähän huono hyppy. Uusinnassa ajattelinkin vähän päästellä ja mua niin ärsytti kun olin kääntämässä mutta siinä tiellä oli valmistautuva ratsukko joten en voinutkaan kääntää siitä! ÄRH! Vois vähän katsoa missä siellä liikkuu. Mutta tein kyllä lyhyet tiet muuten ja päästelinkin aika paljon. Mentiin suoraan kirkkaaseen johtoon. Mutta kyllä siitä ajan myötä ratsukoita meni muutama ohi joten sijotuttiin 4 luokassa. Mutta tosi tyytyväinen oon,super hieno Nipsuli! Lähtijöitä oli tosi paljon niin ajattelin että eihän tässä erkkikään pärjää mutta toisin kävi. Super Nipsu <3

http://www.youtube.com/watch?v=-2aCJm7Zzyk  <-- siinä linkki 90cm rataan!

Keskiviikko:

90cm oli taas clear round arvostelu eli kaikki puhtaan radan suorittaneet ratsukot palkittiin. Rata sujui tosi hyvin,ei taaskaan mitään kiellon merkkejä ja puomit pysyivät paikoillaan. Siitä tuli punavalkoinen ruusuke ja kingslandin sukat!

Mun siis piti hypätä vaan keskiviikona toi 90cm mutta soitettiin Johkulle ja Johku sano et voidaan mennä jälkkärinä 100cm jos 90cm oli hyvä. Niinhän siinä sitten kävikin että ilmotauduin jälkkärinä 100cm!
Radan kävelyssä jännitti ihan hirveesti,kävelin radan Jennan kaa ja sen iskän kaa ja onneks Jennan iskä autto muakin siinä radan kävelyssä! 100cm meni ihan super hyvin ajatellen että se oli meidän eka 100cm. Oon niin tyytyväinen koska hirveesti tuli kieltoja muilla ratsukoilla! Rata sujui tosi hyvin mutta yhdellä linjalla kun piti ottaa 5 askelta tultiinkin se 4 ja sen verran kaukaa että pudotettiin sitten okserin takapuomi. Mun ois pitäny oottaa yks askel ja tuoda se vähä paremmin. Ja oon siitäkin tosi tyytyväinen Nipsuu vaikka se pudotti mut ois ihan hyvin voinu stopata siihen koska kuski ei ollu ihan messissä. Hieno poni. Loppu rata sujui tosi hyvin myös,sarjalle tultiin taas vähän kaukaa mutta poni pelasti ja hyppättiin sarja virheitä. Virhepisteitä tuli siis 4 joka oli mielestäni tosi hyvä. Nyt kisoissa aletaanki hyppäämään 90cm ja 100cm,80cm aika jääkin jo taakse.

                                                 (c) Heidi Lammi



http://www.youtube.com/watch?v=OBPHTHhEHZY  <-- siinä linkki 90cm ja 100cm rataan .

Kisat sujui tosi hyvin, 4 rataa, 3 0vp ja yks 4vp. Mega hieno Nipsuli!

-Amanda

1 kommentti:

  1. Näin sut kun ratsastit! Ja munki nimi on Amanda ja asun hangossa :)

    VastaaPoista