keskiviikko 8. toukokuuta 2013

93# kuulumisia

Heippa!

Sori ei oo tullu mitään kunnollista postausta pitkään aikaa meijän kuulumisista. "Pitkään aikaan",no lauantaina tuli kisapostaus ja viikko sitten tuli ihan arkipostausta. Noh tässä sitten tulee jonkinlainen "viikkokatsaus". Maanantaina Nipsu pääsi maastoon!  Tiistaina mulla oli Iian kouluvalkka ja harjoteltiin k.n specialii ku se on siinä powercupin aluekarsinnoissa. Ja ainiin tässä ilmotankin kun muistan että me päästään aluekarsintoihin siin powercupis ;)! Alussa taivuteltiin paljon ja sillai. En nyt jaksa siitä kouluvalmennuksesta mitään romaania kirjottaa koska en tarkalleen muista!






 Mutta tänään mulla oli siis estevalkka yksäri. Nipsu harrastaa nykyään sitä että esteen jälkeen ampasee niinkuin Idan poni Ulpu tekee. Onkohan Goldencoastin ponit vähän villejä ? :D No mutta Nipsu kyl saattaa pukittaaki ku se innostuu.Mut löydettiin tänään siihen osittain syy. Mun kannuksissa on aika terävät ne päät ni Veera sano et meijän pitää vaihtaa ne tylppiin ku Nipsu on vähä herkkä esteillä. Ku hypyn jälkeen jotenkin "pamahdan" sinne satulaan ja mun jalka osuu sen kylkiin ni se voi siitä vähä saada kiksei,mut kylhän se innostuu muutenkin niin paljon. Hyppäsin siis ilman kannuksia. Joo kyllä ponilla virtaa riitti! Aluksi tultiin ristikkoa ja sitten tultiin ympyrällä puomi-2 askelta-ristikko-2 askelta- puomi . Aluksi Nipsu oli vähän ihmeissään että mikäs juttu tää on mutta kyllä se hyvinkin meni.Toisen suuntaan mentiin siitä vahingossa ohi kun ohjasin sen tolppaan. Mä olin jotenki iha muualla ku siellä ponin selässä. Tais nukkumatti tulla käymää ;) Noh ei se nyt mitään uudestaa vaan ja olin hereillä. Sitte tultiin semmosta jännää estettä,tai se oli yks este mut se oli halkastu kahtia tai siin oli semmonen tötsä. Se oli tosi kapee et siit piti päästä. Nipsu oli ihan järkyttynyt ku se meni sille , se hyppäs semmosen ninja-loikan että huhhuh. Ainaku sitä jännittää joku este se tekee semmosia jättipomppuja. Tultiin lopuksi rataa ja esteet olivat 85cm-95cm. Harjoteltiin uusintaa eli käännettiin jyrkästi ja mentiin kovaa. Hyvillä mielin kohti lauantain aluekisoja! Onks kukaan lukijoista tulossa sinne? :) Ainaki tiiän et Ida ja Karla :) ! Hyppään siellä siis 80cm & 90cm ! Ja jos joku on tulossa kuvaamaan sinne ni infotkaa! Nauttikaa taas äidin superlaadukkaista kuvista! Kamera jäi kotiin,hups! Ainiin ja oli siellä pari Melisan ottamaa kuvaa sen iphonella! Ne on laadukkaampia kun äitin samsung galaxy s III otetut!






                      Onpas mulla tosi kiva ilme<3 Noh katsokaa ponia,se on maailman söpöin<31



Ja ainiin äiti kävi tänään hakemassa  mulle uudet saappaat ja ton hv polon paidan mikä mulla on noissa kuvissa! Saappaista kuvat vielä tästä! 

Ne on kyl vähä pitkät mulle.Mutku eivaan löydy tämmöselle kapealle ja lyhkäselle pohkeelle mitään saappaita!Nä on ne normaalia kapeammat saappaat ! 

-Amanda


9 kommenttia:

  1. Millon ja misssä noi aluekisat on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laaksolla ens lauantaina. Se on pony event eli vaan poneille .:)

      Poista
  2. Höh ku en pääse lauantaina ku mennää mun isälle.. :(
    Muttaaa tuun joku pvä kuvaa teitä, pitää vaa sopii mikä päivä! :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. heijee! Jos otat musta kuvia ni lähetäks mun säpöö eli heppaelamaa@gmail.com ? =)

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Ihan sikasiistit noi saappaat! Mulla on päinvastainen ongelma ku mulla on nii paljon lihasta pohkeessa ettei saappaat mahu jalkaa :S

    VastaaPoista