lauantai 29. kesäkuuta 2013

112# shoppailua ja muuta meininkiä

Heips!

Tänään heräsinkin 9 aikaa kun kaverini Essi soitti että monelta meinaan tulla tallille. Meidän tallilla oli siis aluekoulukilpailut. Oisin muuten osallistunut mutta siel oli tosi tyhmästi rajatut luokat. En voinut osallistua kn specialiin koska oon sijottunut aluetasolla he B-tasolla. Tyhmää! Mutta olin silti katsomassa ja olin suurimaks osaks Essin ja Idan kaa :) Wuuhuu ja hyvä Iiiiduska tuli helpossa A toiseks Ramseksella jeee!!! Ja sitten Iia ( eli mun kouluvalmentaja) voitti sen jonku vaativan luokan Nipsun siskolla Annilla! Playboyn jälkeläiset on parhaita ;) Ja muutenki oli kivaa siellä! Menin aamulla puol 10 aikaa tallille ja tulin puol 10 sitte kotiin!
Esittelen nyt parit ostokset mitä olen tänään ostanut ja keskiviikkona!
Tää oli aika lyhyt postaus kun ei oo paljon kerrottavaa! Menin tänään Amidalialla kevyesti ja se oli tosi hyvä. Nipsulla oli vapari. Huomenna muutetaanki sinne Wisteille ja mennään Amidalian kanssa koulukisoihin.

   

                                K-maataloudesta ostettu Kingslandin softsell takki,tosi kiva ja tämmöstä just tarvinkin ja oli sopivasti vielä 30% alessa!Muuten en olisi ostanutkaan!






     Nipsulle tämmönen ihana kingslandin riimu! Tää on tosi kiva ku saa asetuksii säädettyy turvan kohalta ja niskasta! Nipsulle on ongelma löytää riimuja koska suurimmat osat on joko liian isoja tai pieniä ja tää on tosi hyvä kun saa säädettyä!




   Ja sitten yliyliyli ihanat Animon housut! Nää on super tosi kivat ja ku näis on ne gripit vai mitkä nyt onkaan ! Nää on niin ihanat,tykkään!Mulla ei ookkaan semmosia "hyviä" housuja et näitä käytänkin säästeliäämmin ja tähän menin mun vuoden säästöt!






-Amanda

7 kommenttia: