sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Ypäjä videopostaus

Moikka!  

Sori, sain vasta tänään aikaseksi tehtyä sen videopostauksen Ypäjältä. Selitän videolla tosi paljon eli äänet täysille! Unohdin kuvata aika paljon joten tästä ei tullut kovin hyvä, mutta toivottavasti se nyt kelpaa. 




Pakko kertoa myös yksi tosi hassu juttu. Olin pari päivää sitten ratsastamassa Nipsulla ilman satulaa ulkona. Ratsastin maneesin ja tarhojen välissä olevalla tiellä ja kaverini Sandra tuli vastaan ja Nipsu kääntyi ympäri ja tipuin ojaan joka oli täynnä vettä!!!! Olin ihan läpimärkä. Mutta oli aika lähellä ettei vakavempaa sattunut koska muistan että ehdin ajatella että toivottavasti Nipsu ei osu muhun koska maatessani ojan pohjalla Nipsu hyppäsi mun yli. Sen kavio osui mun polveen joka on tosi kipeä. Ponille ei sattunut mitään. Kun nousin sieltä ojasta niin naurettiin kaverini kanssa aikas kovaan ääneen ja kauan, hehheh! XD Noh ei siinä mikään auttanut, olin niillä märillä vaatteilla. Mulla oli legginsit ja lökärit päällekäin ja huppari ja toppi ja toppatakki ja alusvaatteet ja olin aivan märkä ihan joka puolelta. Kypärä ja hiukset olivat ihan märkiä! 

Mua niin ärsyttää kun se ei tullut videolle, koska se oli niin hauska! 

-Amanda

22 kommenttia:

  1. voitko lataa sunnuntain radan eriksee, ois tosi kiva nähä! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva video ja menitte tosi hienosti Nipsun kanssa, ratsastat tosi siististi! Missä yövyitte ja kuinka pitkä matka teiltä kotoa on Ypäjälle? Kuin pitkä talllimatka sulla on kotona? Myytkö Nipsun kun sun ponivuodet loppuu? Ja laita ehottomasti sunnuntain ratavideo näkyviin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tosi paljon! yövyttiin meidän kaverin pihassa olevassa paikassa. Meiltä kestää ajaa ypäjälle 2tuntia. kotoota tallille kestää 15min. Kyllä me varmaankin myydään nipsu sitten ku ponivuodet loppuu ja mulle tulee uus heppa!:/:)

      Poista
  3. Kiva postaus taas! Sun blogi on yks parhaista mitä luen :) ja on se nipsu vaan niin söpö ja te hyvä pari!!

    VastaaPoista
  4. Tää oli oikeesti tosi hyvä video!:)
    Selostit niin selkeästi ja ei haitannut vaikka et videoinut joitan pätkiä :)
    Onnee sulle ja Nipsulle tuleviin kisoihin;)

    VastaaPoista
  5. Ootteko jo kokeillu et onks se uus satula sopiva? :)

    VastaaPoista
  6. ootko ollu tänää piia pantsun valmennuksessa? Miten meni? jos sun joku kaveri kuvas, nii voitko laittaa videota siitä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo olin eilen ja tänään meni tosi hyvin! Teen just postausta mutta en välttis julkase tänään koska en oo vielä saanut kaverlta niitä kuvia. Ja videotakin tulee koska äiti kuvas !:)

      Poista
  7. Onko nipsulla mitään halpiskamoja? vai käytätkö mielummin niinku semmosii kalliita ja laadukkaita varusteita, esim KL?

    VastaaPoista
  8. Tietty käytän laadukkaita ja mun mielestä kl ei ole laadukas :D Ja onhan meillä jotain hööksin kamojakin mutta kun yleensä "halpiskamoissa" laatu ei oo kovin hyvä. Enkä kato merkkiä vaan laatua.

    VastaaPoista
  9. jee tee molemmist valkuist postaus! tai siis molemmist päivist. ja ypäjän vika rata kans tänne! tää on ihan paras blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo teen!:) okei yritän muistaa laittaa tänne sen radan. Ja kiitti tosi paljon!

      Poista
  10. Kiva postaus :) Mitä rehui toi Nipsu syö? Tai niinku mitä siin mössös on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti!:) en muista yhtää mitä siin on , vastaan tähä uudestaa ku voin kysyy äitilt:D

      Poista
  11. Mistä tommosen BEMER laitteen saa hankittua, hinta? Ootko tuntenu nipsussa eron käytön jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos olet kiinnostunut niin voit laittaa mulle yksityisviestiä :) ja bemerin ansiolla Nipsu on tullut paljon parempaan kuntoon, hypyt alkanut paranemaan ja energiaa tullut lisää.

      Poista