torstai 17. huhtikuuta 2014

kuulumisia

Heissan! 

Ensiksikin iso kiitos kaikille tähän postaukseen kommentoneille, laitoitte ihania kommentteja! <3 

Tää postaus on nyt tämmöinen perus kuulumis postaus, ei ole mitään upo-uusia kuvia, mutta halusin silti tulla nyt postailemaan ennen ypäjän reissua. 
Lähdemme siis huomenna kaverini Viljan kanssa ypäjälle koko viikonlopuksi kisoihin, ollaan myös siellä töissä kun ollaan siellä yötäkin. 
Hyppään siis lauantaina 90cm & 100cm sekä sunnuntaina 95cm & 105cm. 

Mutta nyt kuulumisiin, kerron vähän mitä tällä viikolla olen tehnyt. 
Maanantaina menin Nipsulla kentällä teho-treenin, joka suurimmakseen osakseen sujui hyvin kunnes Nipsu säikähti ja minähän sieltä äkkikäännöksestä tipahdin alas. Hehheh, onneks mulla on niin kiltti poni ettei lähtenyt livohkaan vaikka siihen olisi ollut mahdollisuus. Ja olin vielä ihan ypö yksin kentällä ilman minkäänlaisia katsojia taikka hevosia.
Kyllä mä siinä hetken istuskelin maassa ja mietin että missäköhän mä nyt oon. Mulle tuli pieni aivotärähdys koska päätä särki ihan tajuttomasti ja oksetti ja huippasi. 
Noh, eihän siinä mittään selkään takas! En pystynyt ratsastamaan enää kauaan koska huippasi niin pahasti. Ratsastin ponin avuille ja menin " säikky" kohdista ohi monta kertaa.




Tiistaina menin ulkona kavaletteja ja pikkuristikoita kun esteet oli siirretty ulos,jee! 


Eilen Nipsulla oli vapaapäivä, mutta menin silti tallille ja taluttelin sitä ulkona noin puol tuntii.



   Tänään mulla oli hyppäri, hypättiin semmoista S- linjaa sekä kolmen okserin linjaa. Ei hypätty paljoa kisojen takia. Alkuun en saanut toimimaan Nipsua mutta loppuun kohden parani. Nämä kuvat viikko sitten olleelta hyppäriltä : 





Ajattelin muutes että kiinnostaisko teitä lukijoita tietää mitä mun toiselle hepalle Amidalialle kuuluu? Voisin tehdä siitä erillisen postauksen jos haluatte? :) 


Miss you honey<3

Eipä mulla muuta, tää oli aika tylsä postaus kun ei ollut materiaalia eikä kerrottavaa. Mutta huomenna siis lähdemme Ypäjälle med. Vilja! 



-Amanda



4 kommenttia:

  1. Onnea teille Ypäjän kisoihin!
    Ja olisi kiva kuulla mitä Amidalialle kuuluu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitti!:) okei joo voisin tehdä lähipäivinä semmosen postauksen!

      Poista
  2. Joo tee ihmeessä postaus amidaliasta! :)
    ja sit millon ootte ostanu nipsun? Onnea! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo voisin tehä! no siis jossain loppusyksystä/alkutalvesta tai joskus sillo :D ja kiitos!

      Poista