sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Rosa Ruutsalon valmennus

Heissan! 

Mulla oli torstaina sekä perjantaina Rosa Ruutsalon valmennus. En aijo kertoa mitenkään tarkasti näistä valmennuksista , mutta saatte nähdä kuvia. Ekana päivänä eli torstaina Nipsu oli ihan super hyvä, tehtiin enemmän töitä sileellä sekä mentiin puomeja ja kavaletteja. Nipsuhan siis on vasta palannut lomaltaan, eli hypättiin ekaa kertaa pienen tauon takia. 











            Hahah tää on niin paras! Nipsu aina kun talutan sitä tunnin jälkeen, niin yrittää kyhnyttää päätään mua vasten niin että meinaan kaatua.. Ja sitten kun yritän kieltää sitä niin sen ilme  on tämmönen : " Wuuut emmä mitää oo tehny!!!" :D 



Toisena päivänä eli perjantaina, hypättiin vähän enemmän. Hyppättiin tällöinkin tosi pientä. Videopostauksella näkyy ensimmäinen rata, joka oli noin 70cm-80cm, ja toisesta radasta on vain kuvia joka oli vähän isompi! Nipsu oli tosi hyvä, vähän väsynyt tunnin rankasta ajomatkasta, missä tapahtui vaikka ja mitä.. Siitä ei nyt enempää muuta kuin että Nipsu ja Tilda ovat kyllä niin erikoisia yhdessä että huhhuh.. :D 




        Voih.. Tää kuva on niin kamala että oli pakko laittaa! Mun ilme on ihan hirvee, ja Nipsu irvistää! Meillä jäi tosiaan toisena päivänä korvahuppu kotiin, joka oli sitten huonompi juttu. Nipsu ei varmaan inhoa mitään muuta enemmän kuin sitä että ötökät menevät korviin. Nipsu heilutteli päätään melkeen koko tunnin, koska ötökät kiusasivat niin paljon! 




                                                          Maailman parhain <3 



Missäs se videopostaus? Noh tässä tulee! Tää on vähän erilaisempi kuin yleensä, en puhu videolla mitään. Kommentoikaa mitä tykkäsitte, sekä kertokaa teenkö näitä lisää.





Nyt on tässä lähiakoina tapahtumassa yksi astetta suurempi juttu! Mä olen halunnut tätä juttua varmaan 4vuotta, tää on ollut mun unelma. Nyt se on toteutumassa, oon niin iloinen, niin iloinen! En malta odottaa.. 

Siitä lisää joskus! 

-Amanda

7 kommenttia:

  1. Meette tosi kivasti nipsun kaa ja teiän meno näyttää helpolta :)! Ois kiva tutustuu mut en oi viittiny kisois tulla vaa tost noi vaa puhuu :/ kui pitkä muuten oot ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kiitti paljon!! tuu vaik juttelee jossain kikis tai fbs?:) ja oon 163cm pitkäz

      Poista
  2. eikö sun kannattais antaa enemmän ohjaa hypyissä että poni pääsis enemmä venyttää kaulaa? kivasti meette :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toisaalta joo mutta sit se menis helposti kaulalla makaamiseksi joka onkin huonompo juttu. mut kiitos!:)

      Poista
  3. Ootko tulossa hankoon hyppään :)?

    VastaaPoista