perjantai 6. joulukuuta 2013

vieras bloggaaja & kuulimisia

Heippa! Nyt Melisa kertoi musta 20 faktaa ja mä tein saman Melisan blogiin (  
http://mellujavaida.blogspot.fi/  )


1. Amandalla on sairaan ihana nauru !! 2. Kutsun Amandaa amaks, amikseks ja hulikaaniks 3. Se ei osaa olla koskaan hiljaa ;D 4. Ama on prorider !!!!! 5. Mul tulee mielee amandast se muumien niiskuneiti xd en ymmärrä miten mut amanda on niinku se XD 6. Amal on sairaan ihanat hiukset, ne on tosi pitkät ja paksut<3 7. Oon nähny tosi monta kertaa ku amanda tippuu 8. Tutustuin amandaan noin vuos sitten 9. Muistan ekan kerran ku nähtii Amankaa niin tuotii sillo mun poni laakspohjaan ja Amanda ratsasti sillo Amiksella ja se tuli vaa moikkaa mua ja kyselee kaikkee xd 10. Amandan lempijuoma on cocis ja se juo sitä koko ajan 11. Amandast tulis joskus tosi hyvä joku esteopettaja tai joku semmone 12. Amanda on sairaa rohkee ja semmone suorasanainen 13. Amandal on ihan sairaan kivoi vaatteit, voisin ottaa vaik sen kaikki vaatteet xd ku meil on sillee aika samanlainen tyyli tai sillee 14. Amanda on aina tosi iloinen, se ei oo semmone et angstaa koko ajan 15. Amanda säätää koko ajan jotai, se tyylii koko ajan tekee vahingos kaikkee tyhmää xd 16. Amandankaa on kiva Miksuilla XD 17. Ku aloin olla amandan kaveri ni luulin et se on ihan semmone sairaan kuuluisa(vaiks se on kuuluisa) mutsiis sillee et tyylii leveilin kaikille ku olin amandankaa XDD 18. Amandal on hyvä kunto 19. Amanda ottaa aina mun puhelime ja ottaa ittestää noloi kuvii xd 20. Amandal on hieno kypärä Muistoja: 1. Kaikki Lor:in viimekevään kilpailut. Oltii heinälässä ja sit me vakoiltii ja kaikkee noloo xd 2. Oltii meijän takapihalla telttailemassa ft. Amanda, Essi & Kati 3. Uiminen, oltii jossai kesäkuus mentii uimaa ja siel oli superkivaa<3 4. Oltii heppamessuil keväällä<3 5. Miksuilut<3 6. Ku oltii uittaa meijä ponei! 7. Sit hulikaani juttu XDD omg noloo ja lexa myös XDD Ja kaikkee muut parastaa, en muista enää niit kaikkii hyvii muistoi mut niitä on liikaa <31










Ja sitten kuulumisiin : 

Eilen illalla meillä oli LoRin juhlat ja siellä oli ihan sairaan hauskaa. TeamLorilla oli kilpailu jonka järjestimme yleisölle ja minä olin eniten siinä mikin ääressä. Sitten minä, Sanra, Jenna & Netta oltiin siellä ihan loppuun saakka ja tanssittii ja hilluttiin ja hypittiin sielä hyvän musan tahtiin. 

Oli tosi kivaa kun näki parhaita kavereita ja ruoka maistui ! Ja siellä jaettiin palkintoja ja mä olin voittanut LoRin seuracupin wuhuu ! 

kuvat (c) Netta Uusinoka 


                                                       Johku :)

 
                        Vas. Minä (koulu-ja estekisojen seuracupin voittaja ) kesk. Julia (kouluseuracupin voittaja). Oik. Aida ( esteseuracupin voittaja )


                                                   TEAM LOR <3 



-Amanda



9 kommenttia:

  1. EIKÄ APUA OOKSÄ LEIKANNU HIUKSET

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ! ;)<31 blogisi meni mun lemppari-blogit -listoille! http://mellujavaida.blogspot.fi/2013/12/142-lemppari-blogit.html

    VastaaPoista
  3. kiva postaus! :) ja ihana toi sun banneri!!

    http://emmajakarpalo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. tosi kiva postaus,onnea seuramestaruudesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Se siis ei ollut seuramestaruus vaan semmonen seuracup et kuka on pärjännyt parhaiten lorin kisoissa :-)

      Poista
  5. näytätte sun kaverinkaa ankoiltA (ei siiss pahal)

    VastaaPoista