maanantai 7. tammikuuta 2013

23# selvii se

Moikka vaa ja jes mul on jo 30 lukijaa joten teen jonku erikoispostauksen ehkä päiväni kuvia-postauksen ja teen se joko la tai su. Joo elikkäs monet on kysyny multa että mikä se on se syy et olin niin ilonen niin se selviää ehkäpä jo viikonloppuna! Olin tänään tallilla ja mulla oli estetunti. Hypättiin aika pientä koska oli 2vko loma et ei hypätä. (paitsi parit pomput otin siinä videopostauksessa) Amidalialla oli energiiaa aika paljon ja se ei pudottanu ku kerran eikä kieltäny kertaakaa ja se pudotus tuli silleen et se stoppas semmosel 80cm korkeelle okserille mut sit se päättiki hyppää sen paikaltaa ni eiköhän se kaatanu kaikki tolpatki mukanaa. Mun hömelö<3 Nomut joo huomenna Hanna menee ja keskiviikkona yks Ella tulee kattoo Amidaliaa.

                           
                                                      Heheee lumihanges med. Essi
                                                     Essi & Mä tai meiän sukat XD

                                                 Joku outo!??!?

                                                      Sandyy<3

2 kommenttia: