keskiviikko 23. tammikuuta 2013

31# kipeenä

Heippa vaa kaikille!

Mä en ikinä keksi miten alotan postauksen joten aina tulee joku "moi" "heippa" "moikka" tai tommone -.- Oon ollu siis kipeenä tänää ja eilen.En oo ollu tallilla joten tylsää on ollu,oon vaa kattonu telkkaa,nukkunu ja ollu koneella. Ei oo mitään erikoista kirjoteltavaa joten nyt linkkaan tänne videon minkä tein pari päivä sitten :

http://www.youtube.com/watch?v=qVDB309LAWQ

- Amanda!

Sain haasteen joltain en tunne :D tyypiltä joten tässä :

Haasteen säännöt: 
-Kerro 11 faktaa itsestäsi.
-Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
-Keksi 11 uutta kysymystä.
-Haasta 11 bloggaajaa kellä on alle 200 lukijaa.
-Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät.


1. Mulla on olluvuodest 2007 oma hevonen/poni
2. Mun suurinosa kavereista ratsastaa ja niillä on oma poni/hevonen.
3. Vietän melkein kaiken aikani tallilla.
4.Rakastan kilpailemista.
5. Minulla on canon eos 600D
6. Huoneeni pöydällä on aina kaikkea ylimääräistä tavaraa.
7. Inhoan ihmisiä jotka ovat muka "kaveri" mutta puhuu kaikkea pahaa muille.
8. En tykkää maidosta,mehuista(harva menee alas),harvoista limuista.
9. En tykkää leivonnaisista miltei mistää.
10. olen NIRSO
11. ride its my lifestyle. (mul on huono enkku) XD 


 Kysymykset:
1.Korkein hyppäämäsi este? 110cm-115cm
2.lempi lastenohjelmasi? no enmä oikee kato telkkarii kauheesti.
3.Kuinka monta kertaa olet kisannut estepuolella? No mistä mä voisin muistaa!!?!?
4. Onko sinulla omaa hevosta?on
5. Onko sinulla hoitoponi/hevonen?oma
6.Onko kivaa tehdä haastetta?riippuu
7. Mikä kännykkä sinulla on?samsung galaxy s II 
8. Minkä ikäinen olet?13
9. Onko sinulla iPod? ei
10. Onko sinulla iPhone?ei
11. Mikä on lempi blogisii?öö vaikee valita mun Ida ja ponit, Mimpskan heppaelämää ja Usis Van Het Overlede Goed


11. kysymystä haastetuille : 

1 Oma hevonen?
2. Kuinka kauan oot ratsastanu? 
3. Lempikypärä?
4.Minkä kisatakin haluaisit tai mikä sinulla on? 
5. Mitä oot kisannu?
6.Lempihevosväri?
7. Onko suurin osa kavereistasi heppahulluja?
8.Onko teidän tallilla ikäisiäsi?
9. Ootko mielestäs hyvä ratsastaa?
10. Onko ponisi/hevosesi sinun unelmaratsuasi lähelläkään?
11. Onko kiva tehdä tätä haastetta? :D 

Haastan Petran(taas) Mimosan(taas) Tessan (TaasXD) ja en muita jaksa :D 
     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti