keskiviikko 30. tammikuuta 2013

33# faktapostaus

Aattelin tehä tämmösen erikois postauksen jossa kerron minusta,Amidaliasta ja Nipsusta kaikista ainakin yli 10 faktaa . Yritän keksiä järkeviä. Tässä se tulee : !

AMIDALIA : 


^^ viime kevät

1.Amidalia hyppää aina ihan jättipomppui.
2.Jos Amidalian jättää tallii yksin se saa sydärin.
3.Amidalialla on kolme varsaa.
4.Ja yks niist on kuollu en tiiä mihin :(
5. Amidalia on aina tooosi kiltti pienille.
6.Ku sille antaa iltamössöt se saa hepulin ja koittaa jyrää mun yli ain välil :D 
7.Amidalia on talvella musta ja kesäsin melkeinpä ruunikko.
8.Se menee välillä hyvin trailerii ja välil taas ei pakollakaa :DD. 
9.Se hyppää kaikki erikoisesteet 10kertaa korkeemmalta
10.Jos Amista harjaa liian kovaa se näyttää hampaita tai potkasee taaksepäin.
11.ku satulaa laittaa ni se näyttää hampaita ja leikkii et se purasis mut se ei pure ikin.
12.Sil on isot liikkeet.
13. Amidalia ei oo ikinä hypänny pystyyn.
14. Amidalia pukittaa jos antaa laukassa raippaa tai laukannostossa :DD 
15.Amidalia kiels ulos viimekaudel 3kertaa vaa
16. Sil on sommerin estepenkki(tärkee(y))
17.Amis pelkää muita hevosii jotka tulee liian läheltä.
18. se ei potki.
19. Amidalia on kisoissa tosi hyvä ratsastaa.
20. Amidalia on ollut esteratsastaja Tommi Blomin(en oo vrm kirjotetaanko nimi noin)omistuksessa.

NIPSU : 


1. Nipsu ei tykkää lampaista.
2.Tipuin Nipsult heti kokeilukerral.. :D 
3.Nipsu poseraa aina korvat hörössä.
4.Oon hypänny Nipsul 5krt(3hyppärii ja 1kokeilukerta ja 1 muutenvaa pari 70cm) nii ni se ei oo ikinä pudottanu mulla.
5.Nipsu kurkottelee karsinasta jos ovi on auki mutta ei tuu sieltä ulos.
6.Nipsun isä on KWPN
7.Se on emä on WPB
8.Nipsu pyyhkii aina kuolansa mun takkiin :DD
9. Nipsu rakastaa laukkaila hangessa! 
10. Nipsu on ollut useissa näyttelyissä.
11. Ja se on voittanut niissä useesti.
12. Nipa on kantakirjattu 1-palkinnolla
13.En keksi enempää kylläkään koska en tunne vielä ponia niin hyvin!
14. SORI! 

MINÄ: 

joku kauhee järkky vanha sori en lnöytäny mitää edustavaa nyt tähän hätään ja vanha puhelinki! 

1. Oon vaa 158cm lyhyt..
2.Vietän melkeinpä kaiken aikani tallilla.
3.En ole melkeinpä ikinä koulukavereideni kanssa.
4.Tallikavereiden kanssa enneminki! 
5. Esteet on mun juttu mut jaksan mä tuupatakki! 
6.En osaa istua koulupenkissä.
7.Mä en oo mikää erikoisen hyvä koulussa :D 
8. mut ei KA sentää ala 6 ;D
9.En vois kuvitella mun elämää ilma hepoi.
10.Rakastan kilpailemista.
11.Oon usein kipee ja se ärsyttää!
12. Tykkään tehä videoit mut en lisää niit mihinkää koska tuntuu et kuka ei kato niit! 
13.En keksi enempää! 

Noniin toivottavasti tykkäsitte ees vähän,sori en keksiny mitään ihmeelisempää!    

-Amanda

3 kommenttia: