torstai 31. tammikuuta 2013

34# ilman satulaa

Mä aattelin nyt panostaa tähän postaukseen enkä vaan hätiköi!:D  Vaikka eihän mulla mitään erikoista kerrotavaa oo mutta btw.
Menin Nipsulla tänään ilmansatulaa ja se oli tosi kiva ratsastaa ilman satulaaki,tasaset askellajit ja ei yhtään heitelly päätään. Alotin eka ihan kävelyllä pitkin ohijn kävelin jotain 10min. Sitten nostin ravin ja rupesin työskentelemään tein voltteja ja ympyröitä koitin taivutella tosi hyvin. Ravailin jotain 15min ja annoin tietysti välillä kävellä kun sen kunto ei niin super hyvä vielä ole. Sitten otin laukan ja omg sen laukka oli kauheen keinuva ja olin lavoilla koko ajan!;D mut eise mitään kyl se laukka rupes onnistuukki tai siis siel istuminen. Sen jälkeen kävelin  pari minuuttii ja nostin ravin ja koitin jos se lisäis ku Nipsuhan osaa kunnon lisäykset  ( sillonku se sillä päällä on :D) nii ni koitin niitä ni eka ei onnistunu ja sit muutaman yrityksen jälkeen sen onnistu ja ei jummijammi se oli siistii ku se "lens" mut samal sielt meinas läntee sit olin sillo "oho,oho,oijoij,ups" siel seläs :D Samaa aikaa Stina ratsasti Amidaliaa läpi ja lopussa mä menin sen selkää.Meni ihan ok en ratsastanu sillä ku 15min . Laukka suju hyvin! Sen jälkeen menin vielä Nipsulla hetken kun olin ratsastanu vaa 30min. Otin ravin heti ku äiti taluteli sitä sen aikaa ku menin Amiksella. Menin vähä puomeja ku joku oli jättäny maneesiin. Se innostuu ja oikeesti hyppi niiden yli! haha poni söpöin <3 ja hei sanokaa jos ketään ei kiinnosta et mä selitän näin laajasti! tää on ekoi kertoi ku mä selitän tälleen. Mut aattelin et vois olla vaihteluks kiva. Sitte vein ponin tallii hoidin kamat ja ponin ja sit viel annoin sille mössöt.Ostettii Nipsulle yks päivä uudet martingaalit Pro Passagesta semmoset hienot tosi hyvää nahkaa en muista merkkiä joku C alkava! Oli aika kalliit 90e silleen mut anto meille vähän alennusta. Huomenna mulla on Iian kouluvalkka Nipsulla! Lopuksi vielä pari kuvaa hyppäriltä ja jotain muita mitä on otettu lähiaikoina!:)
-Amanda


Sori mä! kuvasin koirii ni sattu pari tämmöstki kuvaa!Ainaku koitin ottaa kuvaa ni ne nuolasXD 


Luna pääs ratsastaan! 


                                                   Nipsuu<3


Laatu on taas mitä on! 




1 kommentti: