perjantai 25. tammikuuta 2013

32# pulkkailua parhaassa seurassa!

hei vaa!

Menin tallille kolmen aikaa mul oli kouluvalmennus essin kaa,meni ihan hyvin :) En jaksa siitä selittää enempää. Sit sen jälkee mentii kisakallio kavereitte kaa ja sit sen jälkee pulkkamäkee. Siel oli niinku Ida ,Netta,Viivi,Essi,Miki,Linda ja jotain muitki:) Meil oli iha sika hauskaa ja mun häntäluu on murskana!! Siel oli tosi jyrkät mäet ja onnistuttii Idan kaa laskee semmosee pikku lampee sit ku oltii siin keskel sit oltii idan kaa sillee et woops ja lähettiin äkkii pois:D! sit laskettii idan kaa takaperin(ollaan järkeviä;)) ja sit mun pää kolahti  ja ida paiskautu mun päälle (y) ei siin sattunu mut super hauskaa oli! Ei mitää muut sit :)


Idaa<3 

(c) Netta vasemmalt oikeelle -> Miki,Essi,Idaj ja mä :D 




Sain haasteen mun kaverilt nooral mut sori en jaksa tehä sitä kokonaa ku tein sen vähä aikaa sit!:) enkä haasta ketään! 
KYSYMYKSET HAASTETUILLE:
1. Mikä on lempi eläimmesi? poniit<3
2. Onko hauskaa pitää blogia?joo silleen
3. Oletko ikinä kilpaillut missään lajissa? joo esteis ja koulus
4. Kumpi mielummin Kaverit vai perhe?perhe
5. Mikä on lempi aineesi koulussa?öäöä liikka tai köksä tai ruotsi
6. Mitä koulua käyt?semmost kakkaa
7. Mitä teet vapaa-ajallasi?oon tallil
8. Mitä harrastat?ridaus
9. Oletko ikinä nolannut itseäsi todella pahasti?nooo enmä vissiin pahasti?:)
10. Mikä on lempi karkkisi?öä emt vrm harmaat salmiakit semmoset jännät :D 
11. Minkä ulkomaan kielen haluisit oppia?ruotsin ja enkun paljon paremmin!!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti