tiistai 5. helmikuuta 2013

36# pumpum

hellou everyone!!

aluks mä kerron teille tän ihanan tiedon että jes mulla on jo 41 lukijaa joten tulee joku erikoispostaus!kommentoikaa onko teillä ideoita,my day-kuvina,nipsun tai amidalian kamojen esittely,tallipäivä videopostaus yms.. ?

Tänään menin tallille 4 aikaa ja nipalla oli vapari ja menin Amiksella ilman satulaa ja se oli SUPER hyvä! En laukannu paljoo ku sil on kauhee laukkaa istuu ilman satulaa ku se on niin iso ja en halunnu ny tulla sielt alas ennen kauden ekoi kisoi ja silleen! Kylmä vähä laukkasin mut eniten menin ravityöskentelyä. Se oli niin hieno ravissa et huhhuh,se kuunteli mun jokaista apuu ja meni nätisti muodossa. <3 Äiti talutelli Nipsuu samaa aikaa ja Nipsu oli kauhee ahmatti ja yritti syödä äitin taskut,söpöö! mut eipä mulla muuta huomenna mulla on estevalkka Nipsul ja Stina menee Amidalialla. Sunnuntaina meillä on siis ekat kisat ja meen molemmilla 60 ja 80cm. Jännittää jo nyt miten Nipsun kaa menee mut onneks rataharkat meni sunnuntain niin hyvin et 80cm mentiin puhtaasti ja vaik siel oli kauheesti erikoisesteit ni ei kiellety. Super poni<3 Amidalial ny tuttuu vanhaa homma et se ei jännitä niinkään,koska luotan siihen 100 % ! onneks mulla on niin ihanat hepat vaikka itsesanonkin <3 :D (omasta mielestäni siis ) Ja onneks ihana Tessa lupas tulla auttaa mua kisoissa! Kiitti vielki sille tän kautta!

7 kommenttia:

  1. Ole hyväää vain!! ;)
    Jaja videopostinggiii kehiin vaa+ varustepostaus vois olla kans ihan toosi kivsu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei! no voisin kattoo jos saisin vaik molemmat jossain vaihees aikaseks! =)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. apuaaa yritän tehä kaikkee mut niis saattaa sit kestää ennenku ne tulee!!:)

      Poista