torstai 28. helmikuuta 2013

52# kännykkä,läppäri,kamera yms.. + 50 lukijaa

Otsikosta voittekin päätellä että esittelen teille elektroniikka-laitteeni. (Sori en jaksa kirjottaa eilisestä valmennuksesta mutta meni hyvin). JA JEE MULLA ON JO 50 LUKIJAA KIITOS NIILLE! erikoispostausta tulossa tässä joku päivä,mitäs mieltä ootte jos teen lauantain kisapäivästä jonkun videopostauksen,vaiko omat ratsastusvarusteeni ? ehdottakaa! 

 Kännykkä : 


Mulla on siis Samsungi Galaxy s II & mun mielestä ehdottomasti paras puhelin! Helppo käyttää mun aivoille ja öäöä hyvä kamera silleen, i like! 


Kamera :                                                                                                           

Kamerana mulla toimii Canon eos 600D. Oon kyllä tykänny ja toi käännettävä näyttö on myös kiva! Sain tän elokuussa 2011. Tulee usein hyviä kuvia varsinkin ulkoota ja valosalla :) 


Läppäri : 

Läppärini edustaa merkkiä Samsung ja on tämmönen perus hyvä läppäri,muuta en osaa sanookaan. Sain tänä joskus helmikuussa 2012.  Laatu on mitä on tossa kuvassa! 




Tablet : 

Monet varmaan ihmettelikin että mitä ihmettä mutta mulla on siis tämmönen jännä Samsungin ylläripylläri tablet . En ole sitä niinkään toivonut mutta  iskä anto sen mulle eilen :D ! 



Mitäs tykkäsitte? En siis jaksa kirjottaa mitään hevostelua kun ei huvita kirjottaa. Mutta niille kuuluu hyvää ja Amidalia tänää vähän pukitteli mulla mutta muuten molemmat tuntui hyvältä ja Stina myös läpiratsasti molemmat. Oho kerroin mä jotain? :D 

- Amanda




3 kommenttia: