tiistai 19. helmikuuta 2013

47# haaveilua

Tein tämmösen haaveilua/lempparivaatteeni-postauksen koska näin että monessa blogissa on ollut semmoinen ja ajattelin että olisi kiva tehdä se . Joten anteeksi sinä kuka olet tämän keksinyt jos tää haittaa niin paljon! :D Huom. älkää ihmiset ottako tosissaan jooko ? (:


1. Ehdottomat lempparit on keskellä olevat animon housut.2. oikeella puolella olevat pikeurin pöksyt. Mullaon yhet pikeurin housut ja tykkään tosi paljon mutta noi on väriltäänkin tosikivat. 3. Vasemmalla kingslandin rats.housut,tykkään. 


1. Keskellä olevat Mountain Horsen richmond saappaat mitkä mulle on jo kylläkin tulossa! 2. Dyonin mini chapsit,kivan näköset!  3. Tretorn,kivan näköiset,yhdessä vaiheessa olin jo melkeen niitä ostamassa mutta päädyinkin sitte mountain horseen. 


1. keskimmäinen Kingslandin kisapaita joka mulla kyllä on mutta on ehdoton lempparini kisapaidoissa! 2. Oikeella oleva valkoinen kingslandin kisapaita(haluaisin niinkö koulukisoihin). 3. Vas. Kingslandin kisapaita. (sori kaikki KL mut en löytäny oikee mun lemppareita muita)! 


1.Ehdoton suosikki vasemmalla Animon kisatakki,haluiasin! 2. Euro-starin kisatakki(ei kuvassa) en löytänyt siitä kuvaa mutta tykkään tosi hieno mielestäni ja saman hintainen kuin Animo! 3. Spooksin kisatakki,tykkään! 


1. Keskellä mountain horsen kisahousut nämä on jo tulossa mulle mutta siis todella kivat jalassa ja muutenkin kivan näköiset. 2. Vas. Gersemin kisahousut,mukavat ja jalassa! 3. Kingslandin kisahousut,kivan näköiset! 


Vasemman puoleinen Amidalialle ois ihana! Kingslandin mutta ihanan näkönen! Oik. Nipsulle eskadronin huopa. Ihanan värinen <3 


1.Vasemman puoleinen HV polon tommonen ihana paita. Ton mä aijon kyllä jossain vaiheessa hankkia! 2. Oik. spooksin ihana vaalpun. paita!<3 

Oonkohan mä ihan taittunu ruskeen puolelle ? 
1. Oik. Gersemin ihana tommone huputon collari tai mikä ny onkaan. 2. Kesk. Kingslandin takki,tykkään.
3. vas. Tykkään tosi paljon olikohan merkkinä euro-star.


Nää mä haluaisin ehdottomasti Nipsulle kun Amidalialla on jo veredus olympic. 

1. Kesk. Gpa speed air mikä mulla kyllä on jo! 
2.Samshield,tykkään ulkonäöstä.3. Joku charles owen wellington.. kivan näkönen! 


ja tän mä haluisin kans Nipsulle ku Amidalialla on jo! Enkku väritys on must niin hieno! 

Täällä oli paljon mulle mitä haluaisin,myös Nipsulle mutta vähiten Amidalialle. Älkääkä ottako sitä niin että Amidaliaa en ajattele ja se jää kakkoseks Nipsun jälkeen mutta Amidalialla on jo melkeen kaikki mitä se tarvitsee joten ei kauheasti ole ostettavaa sille kuin Nipsulle taas on. 

Kertokaa mitä tykkäsitte ja oliko ideaa? 

- Amanda



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti