torstai 14. helmikuuta 2013

42# estevalkka

Mulla oli siis eilen Nipsulla estevalkka ja tänään Amidalialla. Kerron molemmista päivistä;

Eilen: 
Mulla oli 7-8 estevalmennus Nipsulla siis . Mentiin ekaks vähä väistöjä ja sitte sen jälkee noin 60cm yksittäistä pystyä missä oli alla semmonen kukkapuska. Nipsu kiels sille kukkapuskalle kerran mutta ei sitte muute. Sit alettiin tulla semmost jumppasarjaa et oli 40cm pysty-puomi- 60cm pysty-puomi-okseri & alussa se okseri oli noin 70cm ja Veera nosti sitä koko ajan. Sit se oli joku 100cm ja alettiin hyppää rataa. Sitku oltii kerra menty se rata ni Veera nosti taas esteitä. Ekaks oli 85cm pysty-jumppasarja ja se okseri oli 110cm-115cm-95cm pysty-80cm okseri-70cm okseri-95cm pysty. Meni tosi hyvin mutta kerran Nipsu kiels sille 110cm-115cm ja lensin sieltä kauniisti et keikun eka siin selässä ja sit tulin jaloiltee mut kaaduin siitä polvillee. Ei sattunu muutenku leuka osu siihe rautatolppaa se sattu mut sit mä vaa nauroin :D Tippumine tuli videoille joten lisään sen tänne jossain vaiheessa. :)

Tänään : 

Mulla oli 5-6 Amidalialla estevalmennus ja mentiin alussa vähä väistöö ja semmosta. Sitte mentii aika samanlaist jumppasarjaa ku eilen Nipsulla mut vähä vaikeempaa. Lopussa mentii vähä yksittäisii ja esteet oli 70cm-95cm (: ! Meni hyvin eikä se kieltäny kertaakaan

Sain mun kaverilta  Nooralta haasteen mutta teen sen vasta huomenna !:) alhaalla kuvia kun tänään oli ystävänpäivä ,älkää järkyttykö :D


                                                    vasemmalt Sarita-Jossu & mä :DD


                                                vasemmalt Sarita-Jossu-minä(:D) & Moona
 
                                         Ootettii penkkareit" Vas. Sarita-minä & Jossu <3 ;)


1 kommentti: