perjantai 8. helmikuuta 2013

39# uusia varusteita

Otsikosta voittekin päätellä että äiti tilas mulle yllätyksenä kamoja hepsuiile! Kiitti äiti <3<3! Oon kuolannu just noita kamoja! Ihan hööksistä ne on mutta silti. Alempana näätte kuvia siitä voitte katsella en enempää selitä kun kuvista näkee kaiken. Mulla oli tänään Iian valmennus ja olin Tarjan kanssa. Meni hyvin.Tehtiin väistöjä(alku ei kyllä sujunut) . Aluksi tehtiin myös paljon siirtymisiä. Sitten tehtiin semmosta että tultii vähän uransisäpuolella ravia peiliä kohti,sitte nostettiin laukka ja silleen. Se kuulostaa helpolta mutta oli yllättävän vaikeeta meille koska piti pysyy uran sisäpuolella ja Nipsu ei oikee tajunnu ku piti hidastaa ja kaikkee. Mut lopuks meni hyvin ja poni on super<3! Amidalialla kävi tänäänkin Ella. Huomenna meen molemmat. Sori en jaksanut tehdä tallipäivävideopostausta,oon kauhee ! Mutjoo,huomenna en vrm ehi kirjottaa ku mennää (olikohan se Esran) superlauantaihin,siel on sääntöi kerrotaan ja kaikkee kilpaileville tai niin mä ymmärsin. Sinne tulee paljon mun kavereita kans. Se on hyvinkäällä.Lähetään aamulla 9 ja kotona ollaan varmaan 10 koska siel kestää aika kauan ja sit mennää suoraa rakentaa rataa ja sit meen viel molemmat :D piiiiitkä päivä tulossa siis. Mutta kiva ja parhaassa seurassa<3! Meen samal kyydil ku Essi ja Kati. Taisiis ne tulee meijän kyydil ja niiden äiti. Ei mulla muuta mutta kattokaas kuvat läpi.


                                               Eilen aamulla ku koitin tehä MyDayta mutta unohin kuvaa sit päiväl!


                                                 Nipsulle uus hupa. I like <3 !

                                                              Eilen aamulla joku posetus MyDayhin.

                                         Amidalialle LAMI-CELLIN suojat,varasuojiks ku "pää"suojat meil onveredukset

                                               Nipsulle uudet suitsen. Laav<3
 
                                                Nipsulle tykkään<3!

                                             Tämmöset superhyvät ohjat(huom. mun mielestä)! :D
- Amanda

6 kommenttia: