lauantai 2. maaliskuuta 2013

53# koulukisat

Oltiin siis tänäään kotisillan koulukisoissa.Meni ihan hyvin,sen radan jälkeen olin silleen et voi ei nyt ei menny ollenkaa hyvin et tuntu et pelleilin siel ite paljon,mut ei! Menihän se sittenkin ihan hyvin,3. Sija sieltä napsahti. Luokka oli siis Helppo B k.n special. Todella tyytyväinen olen superponiin joka on ottanut sijotukset ekoista estekisoista ja ekoista koulukisoista<3! Kaverillani Katilla meni myös tosi hyvin nimittäin voittohan sille tuli;)!<3 Prosentit mulla siis oli 63,2%. Tavoitteeni oli saada yli 60% ja helposti se tavoitettiinkin. Ja olen myös ylpeä itsestäni että muistin radan!!:D Nipsu oli super muutenkin,lisäykset sujuivat hyvin,ainut mikä oli huonoa niin oli alkutervehdys kun poni meni sivuttain just ku olin tervehtyny,ehkä tein tervehdyksen niin reippaasti että se säikähti ku Iia käski perjantaina että reipas tervehdys! Tästä on hyvä jatkaa tulevalla kisakaudelle! Amidalialla oli tänään vapari joten ei siitä sen enempää!

- Amanda


Essi & Kati <3 ! 


Paras ponskinen <3 1! 

2 kommenttia: