tiistai 13. elokuuta 2013

Koittakkaa kestää



Heipss! Nyt kun on koulutkin alkaneet, ei ole ollut aikaa postailla. Yritän nyt jonkunlaisen postauksen teille väsätä puhelimella. Onneksi puhelimella voi edes vähän kuulumisia kertoa. Kerron nyt vaikks eilisestä ja tästä päivästä: 

Eilen menin kouluun 10 ja jännitti vähän mennä uuteen kouluun mutta onneks olemassa on Essi joka on samassa koulussa ja päästiin onneksi vielä samalle luokallekin. Päästiin koulusta 2 , päivä meni koulussa rennosti koska ei tehty mitään kummoista. Koulun jälkeen pyöräilin Essin kanssa kotiin, taino loppumatkan yksin koska Essi jatko matkaansa muualle. Kotona käytin koirat lenkillä ja söin ja sitte Viivi ja Tarja tuli hakemaan mua koska menin Viivin mukaan tallille. Nipalla oli siis vapari. Tallilla venailtiin /yllätysyllätys/ Nettaa. Venailtiin siinä ja juteltiin niitä näitä Vimpulan(viivin) ja Janinan kaa. Lopuks se Netta tulla tupsahti ja Viivi ja Netta laitto poninsa kuntoon. Mä sitte kuvailin niitä molempia taino kuvailin myös Lindaa  ja poniansa Trixiä. Pääsin myös kokeilemaan Netan heppaa Taikaa ja arvatkaas kuinka huvittavan näköistä oli kun tämä kääpiö sinne 170cm säkäsen "pikkuponin" selkään kiipesi. Netta yllytti mut hyppäämään semmosta minipystyä lopuks. Taika oli tosi kiva ratsastaa , laukassa se oli erilainen mihin olin tottunut, tai siis kun oon tottunu Nipan ja Amiksen reippaaseen laukkaan ja Taika on vähän hitaampi laukkasempi (mun mielestä) mut se oli silti se oli tosi kiva!




Mun varustus oli aina mahtava...tennarit..

Tänään menin Nipsun kevyesti, Nipa oli ku räjähtävä aikapommi. Sil oli energiaa yhtä paljon ku suomen poneill yhteensä!! No ei ehkä niin paljon mutta kumminkin. Menin vähän kavaletteja ja pysähdyksiä ja siirtymisiä että sain sen kuulolle. Huomenna on Lorrin iltakisat ja hyppään 90cm.

Toivottavasti tää postaus kelpas jotenkin, parempaa en voinut tehdä tällä hetkellä. 


Sain muuten mun veljeltä uudet kuoret 

-amanda





1 kommentti:

  1. Haastoin sut! :) http://tiitishorselife.blogspot.fi/2013/08/36-haaste.html?m=1

    VastaaPoista