maanantai 26. elokuuta 2013

SRS alue-este

Moikka!

Huomasitteko näin alkuun että banneri on vaihtunut? Kiitos siitä tuhannesti Mimosalle joka sen taas teki.
Mutta nyt asiaan..

Oltiin eilen salossa alue-estekilpailuissa ja nyt siis kerron siitä :

Ensimmäinen luokka oli 90cm ja arvostelu oli 367.1 A2/A2. Verkassa Nipsu tuntu kivalta,vähän tahmea kun oli tosi kuuma päivä. Kävelin radan rauhassa koska olin vasta 18 lähtijä. Rata oli suht helppo. Radalla ei näkynyt yhtään estettä missä ei olisi ollut mitään erikoista paitsi 1.este. Kävin rauhassa näyttämässä esteet Nipsulle kun oli valmistautumassa radalle. Alotin radan aika reippaassa temmossa. Perus-rata sujui tosi hyvin. Uusinnassa poni oli ihan tykki ja meni aika kovaa. Trippelille tultiin huonosti koska en saanut sitä enää kiinni koska se säikähti juuri muutama askel ennen estettä joten takapuomi tuli alas. Trippeli oli aika uusinnan loppupäässä. Pudotuksen jälkeen koitin saada Nipsun kunnolla rauhottumaan. Jos se puomi ei ois tullu alas niin oltais sijotuttu 3. Noh,aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. Mutta pää-asia että poni tuntu tosi hyvältä eikä kytännyt mitään. Ja saatiin siitä tulos Amateur-touriin joten nyt mulla on jo 6 tulosta sinne. ( Huom. se tulos otetaan jos perusrata on 0vp)




Toinen luokka jonka menin, oli 100cm ja arvostelu AM5. Rata oli taas aika helppo,ainut vaan linja 2-3 oli hankala mulle ja Nipsulle. Verkassa poni oli ihan ok. Radalla taas näytin uudet esteet ja nyt piti vain siis saada 0vp,ei mitään aikaa tarvinnut ratsastaa. Rata meni hyvin,3 este oli jotain niin järkyttävän näköistä etten kestä. Onneksi äiti ei saanut sitä videolle koska mä en ois halnnu nähä sitä. Poni pelasti kunnolla toin sen ihan huonosti siihen ja se pysty jotenki kiivetä siitä yli. Taputin sitä sen jälkeen. Loppu rata meni tosi hyvin,huono lähestyminen tuli 3 vikalle esteelle.




Uusinta oli siis korkeampi kuin 100cm, eli 105cm-110cm. Mua jännitti ihan hirveesti koska ei olla ees hypätty paljon 100cm ratoja. Siinä venailtiin aika kauan että päästiin uusintaa. Käveltiin eka maneesissa ja sitten odotettiin ponien kaa uusinnan alkua ft. Jenna, Viivi & Axel . Se oli kiva et kaikki kaveritki pääs uusintaa nii ei joutunu yksin venaa :D . Alkurata sujui tosi hyvin,mutta toisiks vikalla esteellä toin sen jotenki huonosti ja se oli jo sen verran väsyny että siihen tuli stoppi.









Klikkaa TÄSTÄ niin pääset 100cm perusrataan.





                                                                *ProRider*


Muuten oli tosi kiva päivä kun siellä oli paljon mun kavereita. Melkeen kaikki TeamLorin esteratsastajat oli siellä, Julia,Jenna,Ida,Axel,Aida,Viivi ja minä.

             Baggio ei oikeen ollut innoissaan yhteiskuvista..


 Vasemmalta : Viivi & Baggio, Minä & Nipsu, Jenna & Latte ,Axel & Rocks 


               Baggio ei halunnut yhteiskuviin,joten melkeen kaikki kuvat oli tämmösiä :D


-Amanda

5 kommenttia:

  1. Muuten oli tosi kiva päivä kun siellä oli paljon mun kavereita. Melkeen kaikki TeamLorin esteratsastajat oli siellä, Julia,Jenna,Ida,Axel,Aida,Viivi ja minä.

    kyllä mäki siellä olin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. APUA SORI NETTA EN TAHALTEE UNOHTANU!!! Apua oon idiootti :(

      Poista
  2. Kiva blogi sulla!:) Ja muuten kuinka vanha oot?

    VastaaPoista