sunnuntai 2. helmikuuta 2014

kuulumisia

Moikka! 

Huomasitte varmaan että blogissa on muuttunut ulkoasu, itse pidän tosi paljon. Mitä te pidätte? Kiitokset Mimosalle joka mulle tämän ulkoasun teki! Menkää tsiigaamaan Mimosan blogi ja liittykää ihmeessä lukijaksi Mimosan tosi kivaan blogiin! 

KLIKKAA TÄSTÄ NIIN PÄÄSET MIMOSAN BLOGIIN!

En ajatellut tänään tehdä postausta, mutta jostakin tuli vaan inspis. Saatte nyt vain puhelinkuvia sekä joitain vanhoja kuvia. Pitäisi varmaan koittaa raahata kamera mukaan tallille, niin saisitte vähän kuvamateriaaliakin. 

                                  Mun oma pikku kaunokainen<3 


Näin alkuun, voin kertoa vähän tämän viikon tapahtumista sen mitä muistan. Maanantaina mulla oli Iian koulutunti, joka meni ihan hyvin. Tiistaina Nipsulla oli vapaapäivä. Keskiviikkona Johku meni Nipsulla ja minä sitten vähän Nipsulla Johkun jälkeen. Sain myös ratsastaa Johkun tosi hienolla hepalla Tellulla. Torstaina mulla oli hyppäri Nipsun kanssa, joka sujui hyvin. Nipsu teki tosi hienoja hyppyjä! 
Perjantaina menin Nipsulla itsekseni maneesissa. Lauantaina menin Viljan kanssa tallille. Ihan sika mahtavaa kun Viljan poni muutti Wistille, Viljan poni muutti siis jo perjantaina. 

Menin siis Nipsulla ihan kevyesti ja oli tosi kivaa hyvässä seurassa ;-) 




Tänään mulla oli rataharkat Helasuoilla. Oli tosi hyvä mennä sinne hyppäämään koska kun kausi alkaa niin suurin osa poneista on ihmeissään ja jännittyneitä. Hyppäsin siis 90cm radan. Alkuun Nipsu oli ihan ihmeissään pienestäkin esteestä mutta ei kieltänyt. Verkkailtiin maneesissa ja sitten mä "lähdin viimeisenä" ( siellä ei ollut kun mun "luokassa" 4 ), joten odottelin siinä hetkisen. 

Radassa oli 11 estettä. Oli erikoisesteitä ja muita "pelotteita". Olin kyllä niin ylpee mun pikku vauvasta kun se hyppäs kaikki esteet ilman mitään sen kummempia sähellyksiä. Vähän oli ratatempo hukassa, mutta sen ymmärtää koska "kausi vasta aloitetaan". Nipsuhan on vielä niin "kokematon" ja tämä on vasta sen toinen kunnollinen kisakausi esteillä. Mäpäs en olekaan saanut valmista ponia jolla on jo hypätty vaan oon ite vienyt Nipsun radoille. Nipsu oli hiomaton timantti ;-)

                                           Maailmalle olet vain joku,minulle koko maailma<3


Nipsu teki isoja hyppyjä, mutta sitten kun alkoi rentoutumaan niin se ei liiotellut niin paljon joka oli hyvä asia. Nipsua kumminkin jännitti sen verran että laukka ei kulkenut niin hyvin eteenpäin ja tultiin siis uudestaan. Toisella kierroksella alkoi sujumaan hyvin ja löytyi sopiva rytmi. 






                                              You are the best thing that ever happend to me<3

-Amanda

1 kommentti: