lauantai 22. helmikuuta 2014

kisakauden avaus

Heippa!

Nyt on kisakausi startannut ja oli kyllä niin mahtava kauden aloitus.

Hyppäsin siis luokat 90cm & 100cm. Ensimmäisessä luokassa olin 13 lähtijä, joten mulle ei tullut yhtään kiire. Johku auttoi mua verkassa joka oli tosi hyvä juttu, kiitokset sille! 
En verkannut paljoa, muutama hyppy pystylle sekä okserille. 

Rata oli arvostelultaan 367.1 eli jos perusrata puhtaana niin jatko uusintaan heti perään. Perusradalla Nipsu oli tosi hyvä, ei kytännyt mitään ja lähestymiset oli hyviä. Poni vähän lähti uusinnassa ja tein tosi tiukat tiet ja siinä menin sitten suoraan johtoon! Olin niin yllättynyt koska taakse jäi kovia vastuksia. Ja johdettiin luokkaa jonkun aikaa, kunnes yksi hevosratsukko meni niin pienellä erolla ohi. Mun aika oli 27.71 ja voittajan 27.70. Vaikea edes uskoa että ero oli tosissaan noin naurettavan pieni. Mutta ajathan mitattiin ajastimella kädessä, joten ihan oli kiinni siitä missä kohdassa aika katkaistiin. 

Noh, kieltämättä se vähän ärsytti, oikeastaan aika paljon :D Mutta joka tapauksessa Nipsu oli super hieno, oon niin tyytyväinen siihen. Ja muutenkin nämä olivat vaan seurakisat, joten ei se haittaa. Mulle ei ainakaan ole tärkeitä saada seuratason voittoja :-)

Tässä näkyykin mun ja voittajan tulokset, just tätä mun tuuria :D 



Sitten oli vuorossa 100cm. Johku auttoi mua taas verkassa ja Nipsu teki sairaan hienoja hyppyjä verkassa ja muutenkin tuntui tosi hyvältä. Rata oli sama kuin edellisessä luokassa. Muuten rata sujui loistavasti, rytmi oli parempi tässä luokassa. Lähestymiset olivat hyviä mutta 5-esteelle Nipsu pääsi pitkäksi joten okserin etupuomi tuli alas ihan pienestä kolahduksesta. Loppurata sujui hyvin ja olin jälleen todella todella tyytyväinen. 

Meillä kun ei ole niin hyviä tuloksia 100cm luokista, niin olen niin ylpeä mun pikku pallerosta kun tämäkin luokka sujui ilman minkäänlaisia kyttäyksiä. 




Nyt hyvillä mielin lähdetään viikon päästä Ypäjälle hyppäämään! 

-Amanda

26 kommenttia:

  1. Menitte tosi hienosti, onnee! Ja hei ehkä törmätään Ypäjälle (ootteko siellä kui monta päivää?), tuun itekki kisahoitajan roolissa la-su. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon Sofia! Tullaan vaan sunnuntaina, okei siel sit varmaa törmäillää! :D

      Poista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    4. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  4. Miks oot poistanu noi kommemtit? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haluan pitää blogini siistinä ja ilman typeriä anonyymejä :-)

      Poista
  5. kun menit viimevuonna powercuppiin, niin mitä nää, esim. kipassa lukee seurakisoissa,että:
    lohjan ratsastajien powercup estekarsinta ? tarkottaako se, että jos haluun mennä siihen niin mun seuran pitäis tehä jotkut karsinnat? xd anteeks oon tyhmä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oo yhtään varma :o sori en osaa vastaa tohon..mut kyl vissiii:o et oo tyhmä aina saa kysyyy!!:)

      Poista
    2. miten ite menit ne karsinnat yms. ? :)

      Poista
    3. meidän oma seura järjesti powercupin seurakarsinnat ja osallistuin sitte siihen ja sitten oli aluekarsinnat aluettain ja sit sinne pääsee jos pääsee seurakarsinnoist läpi ja sit on viel finaalii :)

      Poista
    4. aaa okei,eli varmaan seuran on sitten pakko pitää seurakarsinnat? :o

      Poista
  6. Milloin tulee uutta postausta? :) esim ypäjän kisoista, ku sähän olit siel ypäjällä!? :)

    VastaaPoista
  7. Mitä toi tyhmä anonyymi oli sit sanonu sulle? :/ siis toi kohta minkä oot poistanu? :/

    VastaaPoista
  8. Vähän asennetta tohon häviämiseen, hei :-)

    VastaaPoista