torstai 7. maaliskuuta 2013

54#hyppäriä muutenvaan ratsastelua yms. + kysymyspostauksen vastaukset

Heiippa kaikille!

Pahoittelen postaustaukoa mutta mulla ei oo ollu aikaa olla koneella ollenkaan kolmeen päivään että fbssäkin oon ollu kännykällä.En nyt tällä kertaa jaksa kertoa erityisemmin tämän viikon tapahtumista mutta maanantaina nipsulla kevyt päivä,siis ilmansatulaa kävelyä! Amidalialla ratsastin ihan normisti. Tiistaina mulla oli Iia kouluvalkka Essin kanssa. Mentiin loivaakiemuraa ja yms. Meni ihan hyvin mun mielestä,Nipsu oli ehkä aavistuksen laiska. Eilen mulla oli hyppäri ja Jenna hyppäs Amiksella ja mä tietty Nipsulla. Meni hyvin hypättiin jotain 80cm-100cm mutta tietty aluks mentiin pienempiä,ravipuomeja ja vähän pientä jumppasarjaa. Onsevaa niin ihana <3 se ei kieltäny kertaakaa ja pudotti vaan kerran. Voisin tehä jossain vaiheessa taas videota miltä meijän yhteistyö näyttää nykyään ? Amidaliakin on ollut tosi hyvä nytten ja siitä ei ole erikoisi uutisia,se on kehittynyt hirveästi kaikessa,tai ainakin tuntuu siltä!<3 Tänään molemmilla oli vapari ja käytiin iskän kanssa vähän taluttelemssa!

 tulee kysymys et kertokaa et haluutteko että kirjotan pitempiä postauksia vai mitä ? Antakaa hyviä vinkkejä. Ehdottakaa vaan vielä mitä erikoispostauksia voisin tehdä ? Työn alla on juuri kuvata Nipsun,Amidalian tai omat varusteeni videopostaus ! : )
Ja vielä oon tosi pahoillani että ootte joutunut niin paljon odottamaan niitä kysymyspostauksen vastauksia,ja kun lupasin ne videolla niin se ei nyt onnistunut kaan. Jossan vaiheessa teen vaikka uuden kysymyspostauksen ja se tulee videona. Nyt  vastaukset tässä :

1.Paras kisamuisto ? 

No ehkä se kun tän kauden avaus oli mun mielestä niin super ainakin nipsun osalta koska 80cm pääsimme nolla radalla sijotuksille ja Amidalialla 60cm (kuitenkin ;D ) olin 3 ja palkintoenjaossa ainoastaan muut poneja!

2.Amidalia vai Nipsu? perustele

Tää on liian vaikea kysymys joten en voi tämmöseen vastata! 

3.Kauanko oot harrastanu ratsastusta? 

7-8 vuotta.

4.Lempibiisi? 

No ei mulla mitään lempparia oo mut tykkään ainakin Olly Murs- troublemaker  Florida- whistle ja 1D biisit jotku on ihajees! 

5.Koulu,maasto vai esteet? 

Tykkään kaikista mutta oon henkeen ja vereen esteratsastaja mutta siis toki tykkään mennä ja kisata kouluakin,musta on niin kiva kun onnisttuu jossain asiassa tosi hyvin niinkun esimerkiks tosi hyvä pohkeenväistö,siitä tulee niin hyvä fiilis!

6.Kenen valmennuksissa käyt ?

Veeran & Iia Wennerstrandin. Välillä myös Ville Vaurion. 

7.Kenen valmennuksiin haluaisit päästä ? 

Ei mulla mitään semmosta kenen valmennuksiin ois tosi siistii päästä mut oishan se kiva päästä jonku osaavien ja huippuratsastajien valmennuksiin,esim. Miksun, Nina Fagerströmin? 

8.3halpaa vai 1 kallis tavara? 

Ei se hinta vaan se laatu ;)! joten siis jos ne on yhtä laadukkait kaikki nii ehkä 3 halpaa! 

9.Mitä tavotteita tälle kaudelle ? 

Molemmilla saada hyviä tuloksia He B radoista ja esteillä ainakin 80cm-100cm!

10.Millainen on mielestäsi ratsastustaitosi asteikolla 1-10?

Tähän en osaa yhtään vastata ja enkä aijokaan koska jos sanon jotain joku tulee valittaa että luuletkos itsestäs liikoja vaikka laittaisin että 3 ! :D 

11.Hyvät ja huonot puolet ratsastajana ? 

Hyvissä puolissa se että mun kantapäät on aika hyvin alhaalla koko ajan koska mun nilkat on ylitaittuvat tai venyvät tai semmosta :D Huonois puolis et välil jään kattoo hevosen niskaa. 

12.Minkä tasonen oot ratsastajana ko re ? 

Noo ehkä ko heB ja esteil 100cm-110cm.

13.Kuka oli sun eka vuokris? 

Hattu! 

14.Miks aloit kirjottaa blogii ? 

Koska mä tykkään kirjottaa ja muutenkin kun mun monella kaverilla on blogi joten aattelin et vois olla kivaa ja niinhän se on ! 

15.Kuka ratsastamistasi hevosista on suosikkisi ? 

Keksi & Nipsu <3 ! 

16.Jos saisit minkä tahansa hevosen minälaisen ottaisit? taso säkä rotu jne ? 

No noiden kahen ihanuuden lisäks ottaisin kimo kwpn tamma  re 140cm ja ko ainaki heA ! :D 

17.Lempi hevosrotu entä koirarotu ? 


WPB , FWB & KWPN on supereit! Ja silkkiterrierit ja sit onkseny niit novascotin noutajat tai joku semmone! :D 

18.Paras talli jolla oot käyny ja miksi juuri se ? 

Laaksari koska siellä on mun parhaat kaverit ( ei toki kaikki) ! Ja muutenki tosi hyvä talli mun mielestä! 

19.Amidalian parhaimmat puolet entä huonoimmat? 

Parhaimmat se että se ei enää kieltele enää melkeinpä millekään ja koska se on niin kiltti<3! huonoimmat se että jos sitä ei ratsastaessa satu joku asia kiinnostamaan se on tuskaa ratsastaa :D 

20.Kännykä vai tietokone ? peruste

Oon puhelin riippuvainen! joten se koska puhelimelki voi oll fb !;)

21.Paras/kivoin valmentaja kenen valmennuksessa olet ollut? 

Pether Markne,Piia Pantsu tai omat valmentajani Iia Wennerstrand ja Veera ja Ville Vaurion :D 

22.Nipsun säkä ? 

Lue Nipsu-osiosta mutta 147cm! 

23.Montako eläintä teillä on ? 

7!! 

24.Kumpi on kivempi ratsastaa Amidalia vai Nipsu? 

Nippemippe! <3 

25.Kuinka monta kertaa käyt tallilla viikossa? 

Every .dayyy!<3(:




Siinä ne nyt oli tai siis siinä ei ollu kaikki läheskään mutta ne tulee joskus!  ja jos tulee vielä jotain mieleen niin kommentoikaa niin vastailen! Mieluiten uusipiin postauksiin;)!

- Amanda

3 kommenttia:

  1. en oo pitkää aikaa lukenu sun blogii mut nyt on ihan pakko ku oot nii hyvä kirjottaa tänne ! :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista