sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

57# LoR kansalliset +haaste

Olin tänään töissä LoRin kansallisissa (missä oli kylläkin myös alueluokkia) . Olin alussa Melisan & Essin kanssa ja laitettiin kahteen luokkaan numerot radalle. Sitte Ida tuli ja olin sit sen kaa ja sit oltii minä Ida ja Jenna radalla! :) Kuvailin myös vähä! Oli tooosi kylmä mun varpaat oli tunnottomat ja sormet kans.


Amis nukku ja roikotti päätää aidan pääl :) 


Jenna-Julia Rissanen & Vienna 



Haaste : 

10 lempiblogia + perustelut miksi juuri se :

En osaa päättä järjestystä mutta tässä sitte 10 parhainta blogia mitä luen ja tiedän.

Ida ja Ponit No Ida on mun hyvä kaveri ja muutenkin on kiinnostava lukee sen blogia koska se on esteratsastaja ja kirjottaa selkeesti ja paljon !:) Menkääs tsiigaa tää blogi!<3

Jennan treeniblogi Tää bloggaaja on samalta tallilta missä meijän hepat on ja muutenkin se kirjottaa kans selkeesti ja kiinnostavia juttuja! :)

-Annabelle Lehmusvirta-  Samalta tallilta kans. Mut joo kirjottaa usein ja on kiva lukee sen heppailuista sen monen hevosen kanssa ja kun on kilpaileva esteratsastaja! :)

Netta ja Taika Netta on mun hyvä kaveri ja muutenkin on kiva lukee sen kuulumisia ja sillä on useesti kuvia postauksissa! :)

Usis Van Het Overlede Goed esteratsaja :D (joo en taida lukee muidenku esteratsastajien blogeja :D). Hyvä blogi,kivoja kuvia melkein aina. Kirjottaa hyvin ja selkeesti :) !

Voitto kotiin No aika monet tietääkin tän blogin. Usein kuvia kirjottaa selkeesti ja pitkiä postauksia yleensä :)

Varrella virran Tääkin on meidän tallilta . On kiva lukea Kaljun ja Riinan edistystä netissäkin kun en aina ole näkemässä tallilla kun se ratsastaa :) !

Ikuinen poniratsastaja Kuvia on paljon ja tekstiä. Tykkään ! :)

Mimpskan heppaelämää Tääkin on mun tosi hyvä kaveri ja muutenkin Mimosa kirjottaa selkeästi ja sillä on kuvia useasti! + tekee superylihienoja bannereita! menkääs kurkkaa!:)

Bon Bon  Monet tietää tänkin blogin varmaankin! Kiva lukea semmosta blogia missä bloggaajalla on omat hevoset kotona ja niiden arkitouhuiluista! :)

Siinä ne nyt oli ja sori en osannut kunnolla perustella. Haastan Mimosan ainakin! :)

-Amanda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti