perjantai 15. maaliskuuta 2013

62# kisavaatteeni

Ajattelin tehdä erikoispostauksen missä on kisavaatteni. Itse en kaikkia kuvia ole ottanut koska en saanut oikeen mitään hyviä. Lyhyesti tämä päivä ennen sitä : Mulla oli kouluvalkka ja meni hyvin. Mentiin väistöjä ja harjoiteltiin "vaihteita" ravissa ja laukassa. Hanna meni tänään Amidalialla ja se meni myös hyvin. :)

Kisatakki :

Mulla on Animon tummansininen kisatakki(kuva otettu salamalla joten ei oo noin vaalee!) . En muista mallin nimeä.Tosi kiva päällä ja joustava,istuu mulle tosi hyvin. Tykkään<3
                                                                 *reunos*



Kisapaidat :

Mulla on kaksi Kingslandin kisapaitaa.Toinen eli uudempi (koko valkoinen) on joustavampi ja vähän parempi. Toinen taas on myös kiva kun ei ole ihan perus valkoinen.Molemmat on kivoja päällä.
                                                                 *K-maatalous*




Kisahousut : 

Mulla on Gersemin (en muista mallia) valkoiset kisahousut.Tosi mukavat päällä ei ole semmoiset _kamalat_ kangashousut,itse siis en tykkää yhtään päällä mutta siis ei se ulkonäkö ole kamala. Kokonahkapaikoilla ovat.
*Hevostytti*


Vyö : 

Tää on mun kisavyönä,pitää kato olla vähä blinbling ;)! 
*hööks* 


Kypärä : 

Noh tämä kuuluu ihan arkikäyttöönkin mutta tulkoon se tähän silti . Kypärä siis Gpa Speed Air,ehdottomasti suosikki kypäräni. Monilla on tämä kypärä joten kyllä taitaa olla IN ;) ! Ei ole GPA mennyttä aikaa niinkuin yksi naurettava ihminen niin väittää :D! 

*Hevostytti* 




Kisasukat : 

Nämänkin sitten tulee tähän. Mulla on perus Kingslandin sukkia muutamat parit. Myös on toisenlaiset mutta en löytänyt kuvaa niistä.

*K-maatalous*



Hanskat :

Tällä hetkellä mulla on kisoissa ollu roeckin talvihanskat ja valkoiset RSL hanskat mitä käytän vain kisoissa. Ostan kyllä  pian uudet Roecklin hanskat. Mulla on myös kingslandin hanskat,tosi hyvät kädessä mutta reikiä on! 
*ProPassage*Hevo¨s* ' 
^^^ noi oli mulla viimevuonna,taino on vieläkin mutta en käytä tällä hetkellä.

^^ Nämä ostan,en kyllä ihan noin sinisiä.



^^ nää mulla on tällä hetkellä,tosi kivat ja lämpimät.


Näitä käytän koulukisoissa :) ! 


Semmonen se postaus sitten oli,kenkiä ja chapseja en jaksa ennemin selittää mutta chapsit ovat CV: een. 
Huomenna mulla on Ville Vaurion valmennus ja sen jälkee meen Essille ja äiti tulee vähä myöhemmin mut hakemaan. 

-Amanda








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti