tiistai 9. huhtikuuta 2013

76# Miten Amidalia päätyi meille?

Aika monessa blogissa on ollut tämmöinen postaus ja ajattelin itsekin tehdä tämmöisen. Illalla vielä varmaankin tulossa postausta,lähden kohta tallille. Nipsusta teen jossain vaiheessa samanlaisen :)

Amidalia ;

Etsimme vuonna 2011 uutta hevosta kun myimme pieneksi jääneen ponini. Ensiksi kävimme kokeilemassa semmoista vähän vajaa 170cm säkäistä kimoa tammaa nimeltä Liffe. Se oli muuten ihan kiva mutta pukitti ainakun antoi raippaa eikä ollut mitenkään kovin innostunut hyppäämisestä joten päätimme kokeilla toista. Lähdimme saloon ja kokeilin sieltä pyöreää pallomahaista mustaa tammaa nimeltä Amidalia. Olin jo myyty. Se oli kertakaikkisesti niin ihana. Kokeilimme sitä omistajan kentällä ,äiti kävi maastossa ja minä kentällä(äiti myös kentällä). Olimme 2 tai 3 kertaa käyty kokeilemassa ja 4 kerralla valmentajani tuli mukaan ja mentiin maneesille.Ensiksi valmentajani ratsasti sillä ja vähän hyppäsikin.Sitten oli minun vuoro ja sain ensimmäistä kertaa laukatta sillä koska kenttä oli ollut niin huonossa kunnossa. Amidalia ei ollut mikään unelma ratsastaa ja koska olin pienempi ja en vielä niin kokenut. Kun olin jo ratsastanut aavistin että ei me oteta sitä koska näin äidin ilmeestä. Sitten menin sanomaan traileriin sille heipat. Sitten autossa valmentajani ja äitini kertoi että me ostetaan se. Jee!! Semmoinen oli meidän alkutarinamme. Tässä jotain kuvia meidän matkalta :




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti