maanantai 15. huhtikuuta 2013

81# miks mä en keksi otsikkoa?

Mä en vaan keksi otsikoita. Mutta hei äsken katsoin kuinka paljon on lukijoita ja teitä on jo 65 rekisteröitynyttä lukijaa! Sitten kun tulee 70 tulee taas erikois-postausta ;) !
Mulla oli eilen estevalmennus koska Veera aatteli että nyt kun ei ole vielä kisoja olisi hyvä treenata vähän enemmän mutta me ei hypätä ku kerran viikossa ja välillä max: 2 krt.Ei hypättyä isoa mitenkään koska oli kuitenkin viime viikolla se Nina Fagerströmin valmennus. Mentiin aluksi puomi/voltti/puomi/ristikko/voltti/ristikko - harjoitusta.Sitten tultiin semmoista vaikeampaa tehtävää että tehtiin laukanvaihto sitten aika jyrkkä käännös ja minipieni ristikko että saataisiin pohkeet hyvin läpi. Sen jälkeen alettiin tulla pientä rataa ja ensiksi tultiin s- muotoista linjaa no joku semmone kuitenki :D Piti kääntää heti esteen jälkeen toiselle,esteitä oli 3 ja esteet olivat noin 60cm-70cm. Sit tultiin toisesta suunnasta samaa.Lopuksi tultiin vielä pientä rataa. Ensiki 3 esteen linja /60cm pysty/80cm pysty/80cm okseri/ sitten sen jälkeen s- linja /70cmpysty/70cmlainelautapysty/70cm ristikko-okseri/ sitte tultiin sateenkaari este joka oli noin 70cm ja sitten vielä yksi linja /70cmpysty/95cm trippeli/.Kieltoja ei tullut ja kerran otettii pysty alas koska toin sen siihen ihan unessa.







Tänään menin kevyesti ilman satulaa Nipsun ja Amidalialla menin myös kevyesti tänään mutta satulan kanssa.Harjoiteltiin vaihtoja ja mentiin käynti ja raviväistöjä.Nipsun kanssa menin rennosti 30min ja kerran kun tultiin laukanvaihto niin sitten se säikähti sen jälkeen ja lensin upeasti maneesin pohjalle. Monet nauroivat ja ei se kyllä sattunu,Nipsu katto mua ihan järkyttyneenä että voi himskatin urpo miten sä tipuit tosta.Noh on mun tasapaino kehittyny huimasti Nipsun kanssa. Kyllä eilen estetunnillakin se innostu ni ampas ja teki ilopukkeja :D Olin tallilla 15-21 ekaks olin yksin noin 1½h ja sit loput Melisan kanssa taino tunnin sit olin viel yksin ku oottelin kyytiä :D 


Rakkaat <3

-Amanda 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti