torstai 25. huhtikuuta 2013

87# kuka haluu tehdä mulle bannerin ?

Mä aattelin että jos joku haluis tehdä mulle bannerin,tykkään siis tosta mun nykysestä ja se mun kaveri joka ne tekee mulle ni on tosi hyvä mun mielestä tekemään niitä mutta ois kiva jos joku muukin viittis vaivautua :) Olisin tosi kiitollinen jos joku jaksasi semmoisen tehdä !

OHJEET :

1. Keväiset värit
2. saat valita mikä fontti
3. käytä kuvia mitä laitan tähän postaukseen
4. bannerissa teksti " Team kolmenkopla "
5. Lähetä banneri osoitteeseen heppaelamaa@gmail.com

ps. molemmista saman verran kuvia  !





                                                       Ainakin tuo ylempi^^ ja alempi










6 kommenttia:

  1. Teen ihan mielelläni, onko kaikkia kuvia pakko käytää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo kaikkia todellakaan! valitse vaan mitkä on hyvät ja pakolliset on nuo kaksi kuvaa mitkä laitoin että ainakin :) ! kiva kiitos!

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista