tiistai 9. huhtikuuta 2013

77# kouluvalmennusta + tippuminen

Hellou!

Mulla oli tänään kouluvalmennus Nipsulla katin kanssa. Oli niin kiva ilma ja kenttä oli hyvä niin päätin mennä alkuverkat kentällä,Essi oli myös kentällä ja Bella Chekulla. Allu vähän riehu alussa pukitti mutta Essi pysy hyvin selässä. Nipsu tuntu verkassa kivalle ja sitku nostin laukan ja tein laukan vaihdon ni sitte siltä tuli ilopukki ja sitten olin silleen että nyt pylly penkkii että mä en sinne kuravellii haluu tippua ku osittain kenttä oli kuravellin peitossa. Noh sitte tulin uudestaa laukan vaihdon ja fiuuuu ku se säikähti jotain( kevättä rinnassa) mut en onneks vieläkään tippunut. Loppu verkka sujui ihan hyvin. Sitten lähettiin maneesiin ja Allu taas rupesi pukittamaa ja näin Allun ilmassa olevat takajalat. Joo ja sen jälkeen tuli Nipsultakin vähän pukkia ja yhtäkkiä edessäni ei ollutkaan Nipsun kaula vaan maata ja sittenhän sekunnin päästä olin istumassa siellä maassa mutta sain pidettyä kuitenkin ohjat kädessä. Ei mua sattunu ku vähän häntäluuhun. Nooh tunti sujui hyvin ja tehtiin peruutuksia ja kolmikaarista kiemurauraa.  Huomenna tulee siis postausta taas kun mulla on Nina Fagerströmin valmennus. 








-Amanda

5 kommenttia:

  1. kiva postaus :) harmikun muksahduksesta ei saatu kuvaa :D

    VastaaPoista
  2. Oii vitsi ootte nii hieno pari<3
    Kerro ku voin tulla kuvailee ;) oon taas innostunu tästä :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos !<3 Jooo tuuvaa joku päivä sovitaa vaik fb ;)

      Poista